01:23 pm
نائیکی کے جوتے، صابن پر بنے شیطانی لچھے اور اولمپکس کے قابلِ اعتراض بن جانے والے لوگوز

نائیکی کے جوتے، صابن پر بنے شیطانی لچھے اور اولمپکس کے قابلِ اعتراض بن جانے والے لوگوز

01:23 pm

کسی بھی کمپنی کا لوگو کمپنی کی پہچان ہوتی ہے لہٰذا اس کی تخلیق میں کافی تحقیق اور پیسہ لگتا ہے۔
اس سب کے باوجود کئی دفعہ یہ نئے اور خوبصورت ڈیزائن غیر متوقع تنازعات کا شکار ہو جاتے ہیں۔ ایسا ہی کچھ مشہور برانڈ نائیکی کی نئی پیشکش کے ساتھ ہوا۔
کھیلوں کا سامان بنانے والی اس کمپنی کے خلاف کچھ مسلمان احتجاج کر رہے ہیں۔ جن کا دعویٰ ہے کہ نائیکی کے نئے جوتوں (ایئر میکس 270) پر بنائے گئے ڈیزائین عربی کے لفظ ’اللہ‘ سے مشابہت رکھتا ہے۔
 

یہ بھی پڑھیے۔پاسپورٹ کے بارے میں تیرہ دلچسپ حقائق اچھی نیند کے چھ نسخے جوتوں کے تسمے آخر کیوں کھل جاتے ہیں؟انٹرنیٹ پر اس بارے میں ایک آن لائن پٹیشن جو دو ہفتے قبل شروع کی گئی پر اب تک 17000 دستخط ہو چکے ہیں۔ اس پٹیشن میں کمپنی سے مطالبہ کیا گیا کہ وہ یہ جوتے دنیا بھر میں واقع اپنے سٹورز سے واپس منگوا لے۔نائیکی نے اس بارے میں جاری کردہ ایک بیان میں کہا ہے کہ یہ لوگو ایئر میکس کے ٹریڈ مارک کی سٹائل میں نمائندگی کر رہا ہے۔ اس کے علاوہ اس کے کوئی معنی یا نمائندگی غیر ارادی ہے۔ نائیکی تمام مذاہب کا احترام کرتا ہے اور ہم اس نوعیت کے تحفظات کو بہت سنجیدگی سے دیکھتے ہیں۔‘کاروبار سے منسلک تجربہ کار برانڈ ڈیزائنرز یہ بات بخوبی جانتے ہیں کہ ایک بار جب آپ کی ’پراڈکٹ‘ مارکیٹ میں چلی جائے تو اس کی ترجمانی آپ کی سوچ سے کہیں بڑھ کر کی جا سکتی ہے۔

 

تازہ ترین خبریں