06:21 pm
پاکستانی تیاری کر لیں ، پاک چین سرحد کھولنے کا فیصلہ ، وجہ بھی سامنے آگئی

پاکستانی تیاری کر لیں ، پاک چین سرحد کھولنے کا فیصلہ ، وجہ بھی سامنے آگئی

06:21 pm


اسلام آباد (مانیٹرنگ ڈیسک )پاکستانی تیاری کر لیں ، پاک چین سرحد کھولنے کا فیصلہ ، وجہ بھی سامنے آگئی ۔۔۔ پاکستان چین سرحد کھولنے کا فیصلہ کرلیا گیا، سرحد 18 ستمبر سے 30 ستمبر تک کھول دی جائے گی، سرحد کو کورونا ایس اوپیز کے تحت کھولا جا رہا ہے۔ تفصیلات کے مطابق پاکستان میں چینی سفارتخانے کی جانب سے جاری اعلامیے میں کہا گیا کہ پاک چین سرحد کو کل سے آمدورفت کیلئے کھول دیا جائے گا۔ سرحد پر کورونا ایس اوپیز پر عملدرآمد یقینی بنایا جائے گا۔
سرحد کو 18 ستمبر سے 30 ستمبر تک کھولا جا رہا ہے۔ کورونا وباء کی صورتحال میں بہتری کے ساتھ پاک افغان سرحد پر بھی تجارتی سرگرمیاں بحال کردی گئی ہیں۔ اسی طرح کچھ ممالک میں کورونا وباء تاحال شدت
میں ہے، جبکہ کچھ ممالک میں کورونا وباء کا دوسرا مرحلہ شروع ہوگیا ہے۔ سعودی عرب نے یکم جنوری2021ء سے شہریوں کیلئے بری، بحری اور فضائی راستوں پر سفری سرگرمیوں کیلئے ٹریفک سسٹم بحال کرنے کا اعلان کردیا ہے۔ سعودی عرب میں کوویڈ19 کے باعث آمدورفت کی سرگرمیاں معطل کی گئی تھیں۔ سعودی عرب میں کورونا کیسز میں مسلسل کمی کے باعث کاروباری اور دیگر سرگرمیوں کو مرحلہ وار بحال کیا جا رہا ہے۔ جس کے تحت سعودی عرب نے تجارتی سرگرمیوں سمیت زمینی، فضائی اور بحری راستوں پر مملکت میں آمدورفت کیلئے تمام تر سرگرمیاں بحال کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ جس کے تحت آئند سال یکم جنوری سے تمام راستوں پر شہریوں کیلئے آمدورفت کا سلسلہ بحال کردیا جائے گا۔ اسی طرح کینیڈا اور امریکہ کی سرحد کورونا وائرس کی وبا کے باعث مزید 30 روز کے لیے بند ہونے کا امکان ہے۔ کینیڈا کے صحت عامہ کے ادارے کے مطابق ملک میں گزشتہ ہفتے کورونا وائرس کے روزانہ تقریباً 838 نئے کیسز رپورٹ ہوئے جس کے بعد متاثرہ کیسز کی مجموعی تعداد 138010 ہو گئی ہے اور اب تک 9,179 افراد زندگی کی بازی ہار گئے ہیں۔ کینیڈین چیف پبلک ہیلتھ آفیسر تھیریسا ٹام نے ہدایت کی ہے کہ ملک میں کورونا وائرس کے پھیلائو کو روکنے کے لیی شہری سماجی فاصلے کی حفاظتی تدابیر پر عملدرآمد کو یقینی بنائیں۔

تازہ ترین خبریں