جمہوریت!36 نے 64 کو شکست دے دی!

جمہوریت!36 نے 64 کو شکست دے دی!

21 days ago.

٭جمہوریت کا تماشا، دونوں جیت گئے، دونوں ہار گئے، 36 نے 64 کو شکست دے دی!O آصف زرداری کیوں صادق سنجرانی کے خلاف ہوئے، اہم انکشاف!O اپوزیشن کے 14 باغی ووٹوں کی اندرونی کہانی، ہارس ٹریڈنگ، ضمیر فروشی کی داستانیںO صدر ٹرمپ کی پھر ثالثی کی پیش کشO محکمہ اینٹی کرپشن، 11 ماہ میں ساتواں ڈائریکٹر جنرل O مقبوضہ کشمیر، مزید28 ہزار بھارتی فوجی داخل O سندھ: 900 ارب (9 کھرب) کی کرپشن، بڑے ناموں کی گرفتاریوںکا فیصلہ O وہاڑی: پٹرول مہنگا، رکشوں کے آگے گدھے باند لئے۔ ٭دونوں جیت گئے، دونوں ہار گئے۔ چیئرمین اور ڈپٹی چیئرمین دونوں ہنس رہے ہیں! حیرت ہے آصف زرداری اور شہباز شریف نے سیاست ترک کرنے کا اعلان نہیں کیا؟ میں رات کو سوچ کر سویا تھا کہ 36 کے ہاتھوں 64 کی ڈھول بجاتی پذیرائی پر آصف زرداری فوری طور پر سیاست ترک کرنے اور شہباز شریف اسمبلی سے استعفا دینے کا اعلان کر دیں گے مگر ایسا نہیں ہوا۔ صبح اٹھ کر اخبارپڑھا، ٹیلی ویژن لگایا، دونوں ننگی تلواریں اٹھائے اسی طرح موجود تھے، للکارے مار رہے تھے۔

فوج نے کراچی کو بچا لیا!

فوج نے کراچی کو بچا لیا!

22 days ago.

٭پاک افواج نے ڈوبتے ہوئے کراچی کو بچا لیاO کسی اثاثہ کی مالک نہ ہونے کی دعویدار خاتون شوگرملز کی مالک نکل آئی O کراچی، میرپور خاص، ٹھٹھہ، نواب شاہ، مٹھی میں نئی جیلیں بنائی جا رہی ہیںO مقبوضہ کشمیر، مزید تین شہری شہیدO سینٹ کے چیئرمین کا معاملہ۔ ٭میراروشنیوں کا شہر کراچی ڈوب گیا، لاکھوں افراد پانی میں پھنس گئے ہیں اور سینٹ میں ہنگامہ ہو رہا ہے۔مجھے سینیٹ کے چیئرمین کی تبدیلی یا عدم تبدیلی سے کوئی دلچسپی نہیں، ایک جائے گا تو دوسرا آ جائے گا یا پہلے والا ہی موجود رہے گا۔ یہ عہدے، یہ بڑے بڑے ایوان بڑے بڑے وڈیروں، سرداروں، نوابوں کی چراگاہیں ہیں۔ باپ کے بعد بیٹا، بیٹی، پھر پوتا اور نواسہ! اربوں کے اخراجات کے بعد عوام کی نام نہاد نمائندگی کے لئے اسمبلیاں وجود میں آتی ہیں۔ ان کا رکن بننے کے لئے کسی تعلیم، کسی قسم کے اخلاقی ضابطوں کی کوئی ضرورت نہیں۔ ایک ایف اے پاس صدر، ایف اے پاس گورنر، میٹرک پاس وزیراعلیٰ یونیورسٹیوں کا چانسلر بن جاتا ہے اور ان میں اعلیٰ ترین تعلیم کی ڈگریاں بانٹتا ہے۔ یہ جمہوریت ہے۔ میں موضوع تبدیل کر رہا ہوں!  

کچھ ذکر اساتذہ، بزرگ شہریوں کو ہتھکڑیاں لگانے کا!

کچھ ذکر اساتذہ، بزرگ شہریوں کو ہتھکڑیاں لگانے کا!

25 days ago.

٭فوج کے مزید10 جوان شہید!O مقبوضہ کشمیر میں 15000 فوجیوں کا اضافہO کل بھوشن سے بھارتی قونصلر کی ملاقات، تنازع پیدا ہو گیاO فضل الرحمن: اکتوبر میں اسلام آباد پر لشکر کشی کا اعلانO کراچی، پیپلزپارٹی کے خلاف ہنگامہ، گرفتاریاں، رہائیO عرفان صدیقی رہاO چیئرمین سینٹ، عدم اعتماد، رائے شماری، ایک دن باقیO لندن ڈیلی میل، شہباز شریف کو چیلنج۔ ٭پاکستان کے مزید10 فوجی وطن کے تحفظ پر قربان ہو گئے۔ فوجی اعزاز کے ساتھ تدفین۔تفصیل میں جانے کی ہمت نہیں پڑ رہی۔ یہ 10 جوان، میرے، آپ کے، پوری قوم کے بیٹے تھے! بقول علامہ اقبال شہادت ہے مطلوب و مقصود مومن! ان عظیم بیٹوں کو سلام! ٭بھارت حکومت نے فوری طور پر مقبوضہ کشمیر میں مزید 100 فوجی کمپنیاں (15000 فوجی) بھیجنے کا حکم جاری کیا ہے۔ مقبوضہ کشمیر میں پہلے ہی سات لاکھ سے زیادہ بھارتی فوجی موجود ہیں۔ ٹائمز آف انڈیا کے مطابق اس اچانک فوجی اضافہ کے دو اسباب سامنے آئے ہیں۔ ایک تو یہ وزیراعظم پاکستان اور امریکی صدر ٹرمپ کے درمیان حالیہ دوستانہ ملاقات اور کشمیر کے تنازع پر ٹرمپ کے ثالثی کے اعلان پر پاکستان میں بھارت کے خلاف جوش و خروش میں اضافہ ہو گیا ہے اس کے نتیجے میں پاکستان کی ایجنسی آئی ایس آئی 15 اگست کو بھارت کے یوم آزادی پر، بلکہ اس سے پہلے بھی مقبوضہ کشمیر میں کوئی بڑی کارروائی کر سکتی ہے! دوسری وجہ زیادہ اہم ہے وہ یہ کہ بھارتی سپریم کورٹ آئین کی دفعات 35 اور 370 کو ختم کرنے کے بارے میں عنقریب فیصلہ سنانے والی ہے۔ ان35 اور 370 کے تحت جموں و کشمیر کو سپیشل حیثیت دی گئی ہے، ان دفعات کی رو سے کوئی غیر کشمیری شخص کشمیر میں آباد نہیں ہو سکتا نہ ہی کوئی املاک خرید سکتا ہے۔ بھارتی حکومت نے ان دفعات کو سپریم کورٹ میں چیلنج کر رکھا ہے۔ اس کا موقف ہے کہ آئینی طور پر کسی علاقے سے ترجیحی سلوک نہیں کیا جا سکتا۔ بھارتی قانون دانوں نے حکومت کو یقین دلایا ہے کہ اس کا کیس بہت مضبوط ہے اور یقینی طور پر سپریم کورٹ ان دفعات کے خلاف فیصلہ دینے والی ہے۔ اس پر بعض حلقوں نے تشویش ظاہر کی ہے کہ کشمیر کی خاص پوزیشن ختم کئے جانے سے وہاں شدید ہنگامی آرائی ہو سکتی ہے جس میں پاکستان کی آئی ایس آئی اہم کردار ادا کر سکتی ہے۔ اس مفروضہ کے پیش نظر بھارتی حکومت نے وہاں مزید 15 ہزار فوجی بھیجنے کا فیصلہ کیا ہے۔