مال و متاع آلائشوں سے پاک

 مال و متاع آلائشوں سے پاک

26 days ago.

  زکوٰۃ اسلام کے اقتصادی نظام میں ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھتی ہے ایتائے زکوٰۃ کے حکم کے پیچھے یہ فلسفہ کار فرماہے کہ اسلامی حکومت پورے معاشرے کو ایسا اقتصادی و معاشی نظام طرز زندگی اور سماجی ڈھانچہ مہیا کرے جس سے حرام کمائی کے راستے مسدود ہو جائیں او ر رزق حلال کے دروازے کھلتے چلے جائیں اس لئے شریعت نے ہر صاحب نصاب پر یہ فریضہ عائد کیا ہے کہ وہ سالانہ بنیادوں پر اپنے جمع شدہ اموال پر اڑھائی فی صد کے حساب سے مال نکال کر اجتماعی طور پر حکومت کے بیت المال میں جمع کرادے تاکہ وہ اسے معاشرے کے نادہندہ اور محتاج افراد کی ضروریات کے لئے ان پر صرف کر سکیں اس شرح سے اگر سب اہل ثروت اور متمول افراد اپنے سال بھر کے اندوختہ و زرمال سے اپنا اپنا حصہ نکالتے رہیں تو اس طرح نہ صرف ان کی کمائی حلال اور ان کا مال و متاع آلائشوں سے پاک و صاف ہو جائے گا بلکہ معاشرے میں پائی جانے والی معاشی ناہمواریاں بھی ازخود دور ہوتی رہیں گی اگر یہ سوچ افراد معاشرہ کے قلوب و اذہان میں جا گزیں ہو جائے تو پوری زندگی میں حلال و حرام کی حدیں متعین ہو جائیں گی اور اجتماعی حیات کے احوال و معاملات سنور جائیں گے   

منظور پشتین کی پی ٹی ایم اوربھارت

منظور پشتین کی پی ٹی ایم اوربھارت

2 months ago.

’’میرے محترم پختون بھائیو، بہنو، ماؤ، بزرگو اور نوجوانو،سب سے پہلے میں دل کی گہرائیوں سے آپ سب کو سلام پیش کرتا ہوں،میں پاک فوج کے نمائندے کی حیثیت سے آپ سب کو ایک پیغام دینا چاہتا ہوں کہ پاک فوج آپ کی ہے، جیسے پاکستان ہم سب کا ہے،اگر پاکستان خوشحال اور آباد ہوگا تو ہم سب بشمول پختون خوشحال ہوں گے،اور اگر خدانخواستہ پاکستان کو کوئی نقصان ہوگا تو یہ ہم سب بشمول پختونوں کا نقصان ہو گا،آپ کو علم ہے کہ کچھ لوگ کسی کے ورغلانے پر آپ لوگوں کو پاکستان اور اس کے اداروں کے خلاف اُکسانا چاہتے ہیں،میں یہ کہنا چاہتا ہوں کہ مملکت پاکستان کو آپ کی قربانیوں کا احساس ہے،ریاست اس سلسلے میں دن رات مسلسل کوشش کر رہی ہے کہ آپ کے مسائل حل کر دیںاور میں آپ سب کویہ بتاناچاہتا ہوں کہ پاک فوج اس وقت تک چین سے نہیں بیٹھے گی جب تک آپ کے مسائل حل نہہوں،ہم آپ سے بھی امید رکھتے ہیں کہ آپ لوگ نہ صرف ان کی باتوں میں نہیں آئینگے بلکہ ایسے ملک دشمن قوتوں کا راستہ بھی روکیں گےاور پاکستان کو مضبوط کرنے میں اپنا کردار ادا کریں گے۔‘‘

 دوسرے بیلٹ اینڈ روڈ فورم کا انعقاد

دوسرے بیلٹ اینڈ روڈ فورم کا انعقاد

2 months ago.

پاکستان اور چین نے دوسرے آزاد تجارتی معاہدے پر دستخط کر دیئے۔ پاکستان کو آسیان ممالک کی طرز پر رعایت دی گئی ہے جس کے تحت 313 پاکستانی مصنوعات کو چینی منڈیوں میں ڈیوٹی فری رسائی ملے گی اور پاکستانی برآمدات 5 سال میں ساڑھے 6 ارب ڈالرز کا ہدف حاصل کر سکیں گی۔پاک چین تجارتی تعلقات میں بڑی پیش رفت، پاکستان کی 90 فیصد برآمدات کی چین کو ڈیوٹی فری رسائی ممکن ہو پائے گی۔ پاکستان اور چین نے 75 فیصد ٹیرف لائنز کی ڈیوٹی فری رسائی پر اتفاق کر لیا۔ اس طرح پاکستان کی چین کیلئے برآمدات 5 سال میں ساڑھے 6 ارب ڈالرز بڑھنے کی توقع ہے۔ ڈیوٹی کی چھوٹ صرف ٹیکسٹائل مصنوعات تک محدود نہیں ہوگی بلکہ کیمیکل، انجینئرنگ، فوڈ آئٹمزکی چین کو برآمد بھی ڈیوٹی فری ہو گی۔ فٹ وئیر، پلاسٹک کی مصنوعات کی برآمد بھی ڈیوٹی فری ہوں گی۔ ذرائع کا مزید کہنا ہے کہ معاہدے کے تحت پاکستان کی مقامی صنعتوں کو مکمل تحفظ حاصل ہو گا۔ چین کی 1700 مصنوعات کو حساس لسٹ میں رکھا گیا ہے۔

  مودی کی نئی ہرزہ سرائی  اور محبوبہ مفتی

مودی کی نئی ہرزہ سرائی اور محبوبہ مفتی

2 months ago.

بھارتی وزیراعظم نریندر مودی نے کہا ہے کہ بھارت پاکستان کی دھمکیوں میں آنے کی پالیسی ترک کرچکا۔راجستھان میں انتخابی ریلی سے خطاب میں مودی نے پاکستان کے خلاف گیدڑ بھبکیاں دیتے ہوئے کہا کہ پاکستان ہمیشہ کہتا ہے ہمارے پاس نیوکلیئر بٹن ہے۔مودی کا کہنا تھا کہ بھارت کے پاس بھی نیوکلیئر بٹن ہے اور ہمارا نیوکلیئر بٹن دیوالی کے لیے نہیں ہے۔انیس سو اکہتر میں ہمارے جوانوں نے جنگ جیت لی تھی،لیکن اس کے بعد بھارت کی سرکار نے شملہ میں جا کر وہ سب کچھ گنوا دیا جو کہ ہمارے  جوان جیت کر لائے  تھے۔دنیا بھر سے بھارت پر دباو پڑا اور سرکار ایسی کانپ گئی کہ سرکار نے سب کچھ گنوا دیا، اگر اس وقت مودی ہوتا تو ایسا ہوتا کیا؟سابق کٹھ پتلی وزیر اعلیٰ محبوبہ مفتی نے کہا ہے  کہ نریندر مودی انتخابات میں کامیابی کیلئے پاکستان پرپھر حملہ کرسکتے ہیں،پیپلز ڈیموکریٹک پارٹی کی سربراہ کا کہنا  درست ہے کہ بی جے پی اپنی ڈوبتی کشتی بچان کیلئے کسی بھی حد تک جاسکتی ہے اورانتخابات میں کامیابی کیلئے پاکستان پر ایک اور حملہ کرسکتی ہے۔

قائد اعظم اور کشمیر 

قائد اعظم اور کشمیر 

2 months ago.

قائداعظم محمدعلی جناح نے اپنی بصیرت ایمانی سے نہرواورگاندھی کے عزائم کوبھانپتے ہوئے گرجدار آوازمیں کہا مسلمان اور ہندو دو الگ الگ قومیں ہیں،دونوں کے نظریات، ہیروز، رہن سہن،تہذیب، تمدن اورعبادات کے طریقے الگ  ہیں۔ہندوئوں نے ہمیشہ مسلمانوں کو اپنا دشمن سمجھا، دوسری طرف مسلمان بھی یہ سمجھتے تھے کہ ہندو کے ہاتھوں مسلمانوں کے حقوق کبھی محفوظ نہیں رہ سکتے۔یہی سوچ اورفکردوقومی نظریہ کہلایا۔ اسی سوچ اورفکرکی بنیادپر لاکھوں مسلمانوں نے تقسیم برصغیر کے وقت جام شہادت نوش کیا اور طرح طرح کے ظلم و ستم کو سینے سے لگایا۔ اسی دو قومی نظریہ نے ہندوستان کے تین کڑوڑ مسلمانوں کو اپنا سب کچھ لٹا کر ایک نئے ملک پاکستان کی طرف ہجرت کرنے پر مجبور کیا تھا۔یہی وہ دو قومی نظریہ ہے جو پچھلے 130 سالوں سے کشمیریوں کی طاقت بنا ہوا ہے۔ کشمیر کے لوگ مسلمان ہیں اور اسلام پر جان نچھاور کرنا اپنا فرض سمجھتے ہیں۔ انڈین فوج کے ظلم و جبر نے کشمیر یوں کے دلوں سے خوف کے سائے چھین کر انہیں ایمان و یقین کا علمبردار بنا دیا ہے۔ اگر آج کشمیری یہ اعلان کر دیں کہ ہمیں پاکستان سے الحاق نہیں کرنا ہے اور نہ ہی ہمیں اسلام کی بنیادوں پر آزادی چاہیے ہمیں انڈیا کے ساتھ رہنا منظور ہے۔ تو انڈیا کشمیر میں دودھ کی نہریں بہا دے گا۔ مگر کسی ایک کشمیری نے بھی دنیوی عیش و آرام کو اسلام، آزادی اور دو قومی نظریہ پر ترجیح دی ہو یا اپنے ایمان سے دغا کر کے ہندوئوں کی آغوش میں پناہ لی ہو۔ وہ کون سی ایسی قربانی ہے جو کشمیریوں نے اسلام کی خاطرنہیں دی؟ کشمیریوں کا ایک ہی نعرہ ہے کہ کشمیر بنے گا پاکستان کشمیریوں کا یہ نعرہ آج سے نہیںہے ۔ یہ تب بھی تھا جب 1944 میں قائد اعظم محمد علی جناح نے کشمیر کا دورہ کیاتھا۔  

یوم پاکستان

یوم پاکستان

3 months ago.

تحریک تکمیل پاکستان کا ایک اور خونی سال گذر گیا ۔  ایک سال میں 450سے زائد کشمیریوں کو جن میں معصوم بچیاں اور بچے شامل ہیں ، کو شہید کردیا گیا۔ صرف ماہ نومبر میں 48سے زائدکشمیری شہید ہوئے ،جدوجہد آزادی کشمیر میں کشمیری عوام کاجذبہ لازوال اور قربانیاں بے مثا ل  ہیں ۔ قابض بھارتی اس جذبے کے خلاف ریاستی دہشتگردی کی انتہا کررہے ہیں۔  قرار داد لاہور پاکستان کی تاریخ میں عظیم سنگ میل ہے جسے قرار داد پاکستان کہا جاتا ہے جس میں  دوقومی نظریہ کی بنیاد پر مسلمانوں کیلئے ایک الگ ریاست قائم کرنے کا مطالبہ کیا گیا ۔ قائد اعظم  کی قیادت میں مسلمانوں میں ایک نیا جذبہ پیدا ہوا جس کے نتیجے میں پاکستان قائم ہوا ۔ کشمیری عوام کی جدوجہد بھی تحریک پاکستان کا تسلسل ہے ۔ کشمیری مسلمانوں نے نہ صرف قائد اعظم کی  بھر پور مدد اور حمایت کی ،بلکہ اس تحریک میں بڑھ چڑھ کر حصہ بھی لیا ۔ یہی وجہ ہے کہ تحریک آزادی کشمیر کو تحریک  تکمیل پاکستان بھی کہا جاتا ہے ۔  

مسئلہ کشمیر : اقوام عالم اور عالمی ادارے

مسئلہ کشمیر : اقوام عالم اور عالمی ادارے

3 months ago.

(گزشتہ سے پیوستہ)  اس رپورٹ کے مطابق 145 شہریوں کوہندوستانی سکیورٹی فورسز نے شہیدکیااور20 شہریوں کوہندوسانی فورس نے شہیدکیا۔کشمیرمیں8 جولائی 2016اور 27 فروری 2017کے درمیان6221 شہریوں کوپیلٹ گن کے ذریعے زخمی کیاگیاجن میں سے728 کی آنکھیں زخمی ہوئیں ۔کشمیرکے وزیراعلی کے مطابق 54 لوگوں کی پیلٹ گنزکی وجہ سے آنکھیں متاثرہوئیں ۔سول سوئٹی کے مطابق وہ لوگ جوپیلٹ گنز کی وجہ سے جزوی طوریامکمل طور پراندھے ہوئے کی تعدادبہت زیادہ ہے۔معلومات کے حق سوالنامے کے مطابق جموں وکشمیرکی مسلح پولیس کے 16 لوگ بھی پیلٹ گنز کی فائرنگ سے زخمی ہوئے۔ اسی طرح ان کشمیری پنڈتوں کی تعداد مختلف بتائی جاتی ہے جن کومسلح گروہوں نے قتل کیااس مسلح بغاوت کے بعد جو1980کی دہائی کے آخرمیں شروع ہوئی ۔ کشمیری پنڈت سنگھارش سمیتی کے مطابق  جو ان پنڈتوں کی نمائندگی کرتے ہیں جوکشمیرمیں رہتے ہیں ،650 کشمیری پنڈتوں کومسلح گروہ قتل کرچکے ہیں۔دوسرے پنڈتوں خاص طورپروہ جوکشمیرسے باہررہتے ہیں زیادہ تعداد کا ذکرکرتے ہیں ۔جموں وکشمیرپولیس کی رپورٹ کے مطابق1989 سے اب تک 209 پنڈتوں کوقتل کیاجاچکاہے ۔دسمبر2017 میں وزیرداخلہ نے پارلیمنٹ کوبتایاکہ حکومتی اعداوشمار کے مطابق174 کشمیری پنڈتوں کو مسلح گروہوں

مسئلہ کشمیر : اقوام عالم اور عالمی ادارے

مسئلہ کشمیر : اقوام عالم اور عالمی ادارے

3 months ago.

بھارت گزشتہ ستر سال سے بڑی ڈھٹائی کے ساتھ اقوام متحدہ کی قراردادوں کی سنگین خلاف ورزی کرتے ہوئے کشمیریوں کا بے دریغ خون بہا جا رہا ہے، لیکن اپنے اپنے مفادات کی اسیر عالمی طاقتیں اس سے صرف نظر کئے ہوئے ہیں۔ اس مسئلہ کو کشمیریوں کی خواہشات کے مطابق حل کی اصل ذمہ داری برطانیہ پر عائد ہوتی ہے جس کے نمائندے لارڈ ماونٹ بیٹن کے بھارت نواز رویئے کے باعث یہ مسئلہ پیداہوا۔ انگریز گورنر جنرل قانوناً اور اخلاقاً اس بات کا پابند تھا کہ وہ تقسیم ہند کے ریاستوں کے بارے میں فارمولے پر عمل کراتا۔ بھارت کے غاصبانہ قبضے کے بعد بھی برطانیہ نے اس ضمن میں وہ کردار ادا نہیں کیا جوکہ اس کا فرض بنتا تھا۔ بعد میں یہ مسئلہ عالمی سیاست کا شکار ہو گیا۔ جس طرح دولت مشترکہ سربراہ کانفرنس کے انعقاد کے دوران اس مسئلہ کو اجاگر کرنے کیلئے انسان دوست اور آزادی پسند حلقوں نے کوشش کی ہے، اگر ایسی کوششیں اسی شدومد اور جذبے سے جاری رکھی گئیں تو یقینا کشمیر کاز کو تقویت پہنچے گی۔بھارت خود کو دنیا کا سب کا بڑا جمہوری ملک گردانتا ہے لیکن اس نے گزشتہ ستر برس سے کشمیریوں کی آزادی سلب کر رکھی ہے اور وہ ان کے بنیادی حقوق بری طرح پامال کر رہا ہے۔ سید علی گیلانی ،میرواعظ عمرفاروق ،محمد یسین ملک اور دیگرحریت رہنمائوں کو مسلسل نظر بند رکھا جا رہا ہے۔ غیر قانونی طو ر رپر نظر بند کشمیریوں کو جیلوں میں طبی سمیت تمام بنیادی سہولیات سے محروم رکھا جا تا ہے۔  کشمیری اپنی خواہشات کے مطابق تنازع کشمیر کا حل چاہتے ہیں جس کی پاداش میں بھارت انہیں بدترین چیرہ دستیوں کا نشانہ بنارہا ہے۔  

بھارتی ایجنڈا، اور بلاول زرداری !

بھارتی ایجنڈا، اور بلاول زرداری !

3 months ago.

13مارچ 2019ء پاکستان کی تاریخ کا ایک سیاہ دن ہے ۔جب آصف زرداری کے بیٹے بلاول زرداری نے سندھ اسمبلی کے اربوں روپے کی کرپشن میں گرفتار سپیکر سراج درانی سے اظہار یکجہتی کیلئے پریس کانفرنس کی۔ بلاول زرداری نے ایسے وقت میں جب ملک حالت جنگ میں ہے انٹر نیشنل اسٹیبلشمنٹ اور پاکستان مخالف قوتیں بھرپور طریقے سے پاکستان کے خلاف نہ صرف پروپیگنڈہ بلکہ عملی اقدامات کررہے ہیں کہ پاکستان دہشت گرد تنظیموں کی پرورش اور مدد کررہاہے ۔ پاکستان مخالف پروپیگنڈہ کو تقویت دیتے ہوئے حکومت پاکستان اور اداروں کو دہشت گردوں کا ساتھی قرار دیا ۔ جب سے موجودہ حکومت نے کرپشن کے نعرے پر پہلے سے قائم مقدمات کو منظقی انجا م تک پہنچانے کا بیڑا اُٹھایا ہے ۔ پاکستان میں خود کو قانون سے بالاتر سمجھنے والے طبقے نے اس کے خلاف محاذ بنالیا ۔ میثاق کرپشن کی تجدید کیلئے جونیئر زرداری نے سزا یافتہ شخص سے اظہار یکجہتی کیا ۔ حکومت اور اداروں کے کرپشن کے خلاف اقدامات کو بے اثر کرنے کی کوششوں پر اتفاق ہوا ۔